Zespoły terapeutyczne

Skuteczne leczenie wymaga harmonijnej współpracy między pacjentem, lekarzem i fizjoterapeutą.

Dlatego w  Good Life Clinic utworzyliśmy zespoły terapeutyczne – interdyscyplinarne grupy lekarzy i fizjoterapeutów, którzy specjalizują się w leczeniu konkretnych jednostek chorobowych. Każdy zespół terapeutyczny skupia się na pacjencie, umieszczając go w centralnym punkcie leczenia.

Zespoły terapeutyczne – korzyści dla pacjenta:

1. Skuteczne leczenie prowadzone przez profesjonalistów, którzy specjalizują się w konkretnych schorzeniach
  2. Nasi pacjenci mają stały kontakt z lekarzem i fizjoterapeutą na każdym etapie terapii. Dzięki temu zespół terapeutyczny może błyskawicznie reagować i na bieżąco wprowadzać zmiany w planie leczenia, tak by terapia była możliwie najbardziej skuteczna.
  3. Jeśli operacja jest niezbędna, fizjoterapeuta wraz z lekarzem przygotowują pacjenta do zabiegu, by zakres operacji był jak najmniejszy, minimalizując ryzyko i skracając czas rekonwalescencji. Po zabiegu pacjent powraca pod opiekę fizjoterapeutów, którzy pomagają mu odzyskać pełną sprawność i zmniejszyć prawdopodobieństwo nawrotu choroby.

Nasze zespoły terapeutyczne są tworzone przez lekarzy wielu specjalizacji oraz doświadczonych fizjoterapeutów, którzy specjalizują się w odpowiednich dziedzinach. W Good Life Clinic dbamy o pełne i kompleksowe leczenie naszych pacjentów, by pomóc im odzyskać zdrowie i przywrócić komfort życia.

Zespoły terapeutyczne Good Life Clinic:

– chirurgia i terapia barku

– chirurgia i terapia biodra

– chirurgia i terapia kolana

– chirurgia i terapia kręgosłupa

– chirurgia i terapia ręki

– chirurgia i terapia stopy

– laryngologia

– neurologia, neurochirurgia

– ortopedia dzieci i młodzieży

– poradnia preluksacyjna (USG bioderek)

– poradnia leczenia bólu

– reumatologia

– urologia

Zespoły terapeutyczne mają bardzo jasny cel. Przy ścisłej współpracy z pacjentem przywracają możliwość życia w pełnej sprawności i pozbawione bólu. To pacjent jest w centrum uwagi Good Life Clinic. Jesteśmy do pełnej dyspozycji, nawet do późnych godzin wieczornych, a także w weekendy. Zaufaj nam, zdrowie pacjenta ma dla nas najwyższą wartość!