MASAŻ JIVAKA

Słowo Jivaka oznacza „stan prawdziwej żywotności”. To starożytna tradycja wywodząca się z klasztorów Tybetu, z czasów historycznego Buddy, z której wywodzi się dzisiejszy masaż tajski.

Jivaka Body & Mind działa integralnie i holistycznie. Jest niezwykłą syntezą wielu technik – nacisku, refleksologii, pracy z liniami energetycznymi, oddechem i rozciąganiem. Osoba masowana jest prowadzona przez różnorodną sesję, leżąc na plecach, na boku, na brzuchu i siedząc. Techniki pracy z ciałem służą odkryciu, ożywieniu i przezwyciężeniu zarówno cielesnych, jak i umysłowych blokad, co przynosi poprawę kondycji psychosomatycznej, głębokie fizyczne i psychiczne zrelaksowanie, wzrost sił witalnych oraz odczucie równowagi. Masaż Jivaka przeciwdziała chorobom serca, bólom głowy, stresowi, bólom pleców, napięciom, bezsenności, przemęczeniu.

W ramach tej metody pracy z ciałem wykorzystuje się:
· uciskanie, rozciąganie i naciąganie mięśni oraz ścięgien,
· obracanie stawów i delikatne poprawianie ich sprawności,
· akupresurę, bilateralną stymulację ciała i pracę z kanałami energetycznymi oraz świadome oddychanie.

Do najważniejszych korzyści z masażu należą:
· głęboki relaks i odprężenie,
· uwolnienie od napięć i stresów,
· regulacja stanu energetycznego ciała,
· równowaga emocjonalna,
· zdrowy sen,
· pomoc w różnych kłopotach zdrowotnych, bólach kręgosłupa, mięśni, stawów, w nerwicach, niepokojach, depresji.

Uwaga: na dwie godziny przed masażem nie powinno się jeść obfitego posiłku; jivaka jest nazywana masażem „suchym”, ponieważ masażysta nie używa olejków, a masaż wykonywany jest przez ubranie – należy być ubranym w rzeczy typu legginsy, cienkie dresy, t-shirt, skarpetki.

CZAS TRWANIA ZABIEGU:

• 120 min – 200 zł